چی بگم . نمیدونم چی باید گفت ...

خرید بک لینک

گاهی «دوست داشتن»
پنهان بماند قشنگ تر است !
دوست داشتن را
باید کشف کرد
باید درک کرد
باید فهمید
دوست داشتن
دل میخواد ، نه دلیل . . .

+ نوشته شده در  پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت ۳:۵ ب.ظ&nbsp توسط مجید شایسته  | 

اشک و لبخند ...

ما را در سایت اشک و لبخند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 4:49

صفحه بندی