گاهی «دوست داشتن»پنهان بماند قشنگ تر است !دوست داشتن راباید کشف کردباید درک کردباید فهمیددوست داشتندل میخواد ، نه دلیل . . .
ما را در سایت اشک و لبخند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 4:49