حال و دل و حال ...

خرید بک لینک

بیایید هیچوقت آدم ها را از روی ظاهرشان قضاوت نکنیم...

همه مانند هم نیستند که بخواهند درد و غصه هایشان را میان جماعت فریاد بزنند

خیلی ها تو دار هستند

میگویند،

میخندند،

میرقصند....

اما کافی است گوشه ای را پیدا کنند که کسی حواسش به آن ها نباشد

تنهایی میبارند و 

میبارند و میبارند.....

+ نوشته شده در  شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ساعت ۱۲:۶ ب.ظ&  توسط مجید شایسته  | 

اشک و لبخند ...

ما را در سایت اشک و لبخند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: دوشنبه 8 دی 1399 ساعت: 3:51

صفحه بندی