بیایید هیچوقت آدم ها را از روی ظاهرشان قضاوت نکنیم...
همه مانند هم نیستند که بخواهند درد و غصه هایشان را میان جماعت فریاد بزنند
خیلی ها تو دار هستند
میگویند،
میخندند،
میرقصند....
اما کافی است گوشه ای را پیدا کنند که کسی حواسش به آن ها نباشد
تنهایی میبارند و
میبارند و میبارند.....
ما را در سایت اشک و لبخند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111