کاش میشد دست زمان را گرفت و به گذشته کشاند...
درست همانجایی که دلت را جا گذاشتی...
بروی در همان روزهای خوبی که دیگر با هیچکس تجربه یشان نکردی
و زمان را همانجا متوقف کنی!
وسط روزهای عاشقیتان،
وسط حال خوبتان،
وسط قهقه هایتان،
درست همان روزهایی که همه چیز مطابق میلتان پیش میرفت
و واژه ها مسخره و خنده دار بودند....!
آخ که اگر میتوانستم زمان را به عقب برگردانم
تا لحظه ی مرگم در آغوشت جا خوش میکردم!
ما را در سایت اشک و لبخند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149