قشنگ ترین حس دنیا ...

خرید بک لینک

قشنگ ترین حس دنیا ...

خدا چقدر برای خلق کردن این آدمها وقت صرف کرده ؟
آدمهایی که وقتی حرف میزنند انگار با تمام وجود نوازشت میکنند.
میگویند سلام و سلامشان دست میکشد روی انگشتانت...
میگویند خوبی و خوبی گفتنشان، موهایت را نوازش میکند...
میگویند روزگار بر وفق مراد است، و روزگار مگر میشود با زمزمه آنها بر وفق مراد نباشد.
میگویند دلم... تا دلم بر زبانشان میآید، تمام قشنگترین حسهای دنیا جمع میشوند توی دلت... بالا و پایین میشوند و روحت غنج میرود برای کلامشان!
بماند که اگر این آدمها بگویند «دوستت دارم» چه بر سرمان خواهد آمد؟

[ دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ] [ ۶:۳۶ ب.ظ ] [ مجید شایسته ]

[

اشک و لبخند ...

ما را در سایت اشک و لبخند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 23:43

صفحه بندی