
افراد خونسرد و بی اعتنا خاصه آنهایی که همه چیز را از دریچۀ مصالح و منافع شخصی ببینند در جهان زیاد هستند.این گونه آحاد و افراد بشری به زیان و ضرر دیگران کاری ندارند. همان قدر که بارشان به منزل برسد و مقصودشان حاصل آید اگر دنیا را آب ببرد آنها را خواب می برد. به این دسته از مردم چنانچه در زمینۀ عدم توجه به مصالح اجتماعی ایراد و اعتراض شود شانه بالا انداخته در نهایت خونسردی و بی اعتنایی به این عبارت مثلی تمثل می جویند و می گویند:"خودم جا، خرم جا. زن صاحبخانه خواه بزا خواه نزا!"یا به طور خلاصه می گو...
ادامه مطلب
پیشنهاد شده بود که از خودم بنویسم از خودمچی بنویسم ...؟داشتم فکر میکردم چی بنویسماز کجا بنویسماز اون جایی که کوچیک بودم و بعد از تولدم به جای اینکه بیان توی خونه و بعنوان اولین فرزند پسر فامیل پدری ( عمو زاده ها ) برام جشن بگیرند ، بردنم بیمارستان و چهل و پنج روز توی بیمارستان بستری بودم و حتی به روزی افتادم که بخاطر تنفس و له شدن گلو ، گلوم رو پاره کردن و لوله رد کردن برای نفس کشیدن من .یا ازون جایی بگم که مادرم من و خواهرم که یکسال از من بزرگتره رو میزاشت زیر تخت و رو یخچال و ... ( ...
ادامه مطلب