اشک و لبخند

متن مرتبط با «باید» در سایت اشک و لبخند نوشته شده است

چی بگم . نمیدونم چی باید گفت ...

  • نیلوبلاگ

    گاهی «دوست داشتن»پنهان بماند قشنگ تر است !دوست داشتن راباید کشف کردباید درک کردباید فهمیددوست داشتندل میخواد ، نه دلیل . . . + نوشته شده در  پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت ۳:۵ ب.ظ&nbsp توسط مجید شایسته  |  بخوانید...

    ادامه مطلب