
سلامخوبینروزتون بخیرتازه متولد شده بودم ، خونواده خوشحال بودننمویدونم . شاید هم ناراحت . چون چیزی رو خودم ندیدم ، راجع بهش نمینویسم . ولی گفته های مادرم رو مینویسم پدرم خیلی مرد بد اخلاق و بد کردار و تن پروری بود . خودخواه و مغرور و بد ذات .ایمنا رو چون خودم هم لمس کردم میگم . وگرنه هیچ کس راجع به پدرش اینطوری نمیگه .پدرم روزها خواب ، شاید هم بیرون به بهانه کار ولی ... نه ، و شبها با دوستاش بساط مستی و میگذاری و عیاشی اینقدر این کار براش مهم بود که هیچ چیز رو به این موضوع ترجیح نم...
ادامه مطلب
در چین و مصر بیش از ۴۰۰۰ سال قبل از نوعی قفل چوبی استفاده میشد. &...
ادامه مطلب