
تنـــهـــــايی را دوســـــت دارم زیـــــرا بی وفـــا نيستxa0 xa0 تنــهايی را دوست دارم زيرا عشق دروغی در آن نيستxa0 xa0 تنــهــايــی را دوســت دارم زيــــرا تــجــربه کـــردمxa0 xa0 تنــهــايــی را دوســت دارم زيـــرا خـــدا هم تنــهــاسـتxa0 xa0 تنـــــهايـــــی را دوســــــــــت دارم زيـــــــــــــرا xa0 در کلــبه تــنـهـايی هايم در انتظار خــــواهم گـــريست xa0 و انتظـــار کــشــيـــدنم را پنهــــان خـــواهم کــــرد...
ادامه مطلب
و امشب چقدر تاریک است xa0نه مهتابی، نه ستاره ای، و نه نور چشمهایت xa0هیچ یک را نمیبینم، xa0تنها آسمان تیره شده ی xa0xa0آرزوهایم را می بینم xa0که ابرهایش بغض کرده اند xa0اما حتی شانه ای از درخت خشکیده ای برای بارش نمی یابند xa0میترسم از روزی که بی هوا xa0هوای دلم طوفانی شود xa0از طوفانش هراسی ندارم xa0اما با بی پناهی چه کنم، نه چمنی، نه سبزه زاری، xa0که بر آن بغض فرو خفته ام ار جاری کنم، xa0بیا.... xa0شانهایت را برای گریه کردن دوست دارم... ...
ادامه مطلب